Nuffnang Gadget

November 16, 2011

Slamat Pengantin Baru Aidie & Sue...

entry yang sebelum ni cerita pasal Supermak... ni lah dia yang Supermaknya... menghadirkan diri ke wedding Aidie & Sue (dua-dua geng opis) kat Alor Setar nun jauh di sana... pergi hanya membawa Adam tanpa en ajip di sisi... nasib ada geng-geng opis yang lain... pukul 7.00 pagi dah bertolak dari Putrajaya... nasib lah senang nak bangunkan Adam pagi-pagi... bila cakap ajer "Adam nak tengok pakpung pakpung tak" ... maknanya orang kawin lah tu... terus tanggal baju bersedia nak mandi... lagi senang dari mengejutkan papa dia bangun tido haha...

-- ni masa berhenti kat RNR Rawang... isik perut dulu, kang pitam --

-- dah mamanya jadi Supermak, layankan ajer anak nak beli apa time tu... janji dia diam... kang Supermak tension haha --

ingatkan dah isi perut tak pitam... rupanya pitam jugak sebab menempuh jem yang teruk time tu kat Kuala Kangsar... nasib lah Adam tak meragam... tak menangis sikit pun... mama dia yang pening-pening lalat huhu... sampai kat rumah pengantin pukul 3.00 petang... bayangkannnn....

setelah mengisi perut, baru sempat nak posing-posing dengan pengantin... baru terang mata tengok rupa pengantin haha...

-- Selamat Pengantin Baru Aidie & Sue --

-- posing ramai-ramai pulak dengan geng opis --

lepas kat rumah pengantin, pergi pulak kat kampung member opis... lepas tu bersoping keropok dengan ikan bilis pulak kat Tanjung Dawai... akhirnya sampai kat rumah pukul 1.00 pagi... 

terus pengsannnnnn...

Alhamdulilah, sampai dengan selamatnya Alycia & Adam ke pangkuan en ajip hehe... experience menjadi Supermak yang paling besttt...

-- last sekali picca berposing dengan pengantin... wajib dekat-dekatkan Adam sebab lepas tu biar berjangkit... kompem bulan depan dah pening-pening dah hehe --


5 yang komen:

AYuNG said...

uishhh...jauh tuh...

cantekk said...

yayy da ada gambo!!

cantik n hemsem la panten,..piwit, kompom awal bulan depan msti asik mc je ni..wakakak...

*dadam emsem la =D ngee~

KSWSK said...

wa lau hungry than leh angry than leh jd angry bird..hahahhahaha

Nad @ MamaZakwan said...

balik ari ke..?
penatnye rase, huhu!
naseb baek adam gud boy
kalu tak...rosak mood! =p

mizz-siti said...

dah kawen dh aidie ekk..hehe..cantik pantin..pergi naik bas ke ni zur?

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com