Nuffnang Gadget

November 15, 2011

Supermak...


ohhh... supermakk sungguh Alycia hari Sabtu lepas...
ke Alor Star hanya berdua jer dengan Adam... tapi ada member opis yang lain...
tanpa en Ajip sebab en Ajip ada job...
gud job mama... Adam being well ... Supermakkk...

notakaki : nanti citer lagi... harini kena memerap sebab XMaya huhu...

11 yang komen:

Nad @ MamaZakwan said...

gud boy adam..! ;)

Nana said...

hehehe kita dah bese dah jadi supermak
letih dah..
xmo la jadik supermak lama2 penat hehee

syawalsimpsons said...

terbaeeekkk la adam....bukan senang nak jadi supermak ni kan...

eB ezrin said...

cayalah.. :)

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

xpe dadam dah besar leh tolong jaga mama jadi co-pilot gantikan papa hehhe

mekchu said...

lepas ni sila cuba bawak dadam kat tmpt lain pulak.. dah ada petanda baik tu..

MaMa CyDa said...

eheheh takpe adam kan gud boy ...

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

cayalah adam.. ada chance mama bawak jalan2 laagi..

Anonymous said...

Hoyeaahhhh......Dadam dah leh kuar ngn mak SAJA...xpayah papa nk teman...

Hoyeahh...Papa leh jd SINGLE selalu...



~aku yg kdg2 risau bila Dadam berdua ngn Mama die bila ditinggalkan.~

cantekk said...

nak tgk gambo pantennn!!!!

akiratoriza said...

sungguh berani the supermak...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com