Nuffnang Gadget

December 4, 2011

Mama.. Selsema..

Kalau selsema sikit jer mesti nak pakai kat hidung tu.. Apakenamanya, breath right.. Pandai pulak tu cakap.. "Mama, adam seme.. Nak letak kat ni.." Sambil tunjuk idung..

Best ke ekk pakai benda alah ni.. Jap lagi Alycia nak torai... Asyik adam je nak pakai hihi..


4 yang komen:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

alya pun sama..
kdg seme sket aje,
nk menempek breath right gak..
heheh.. lani sy dh sorok dr die..
kool fever pun sama, salu buat jahanam.. ;-p

mama rifQy said...

oh..ok ek pakai bende alah tuh.biase tengok kat TV je iklannye!!

Azhafizah[フィザ] said...

mesti best pakai bende tu..sebab tu adam suke

mekchu said...

dadam suka erk.. nak try kat mi-cah la.. kalo dia tak suka, aku bagi kat dadam aje..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com