Nuffnang Gadget

December 22, 2011

Sekarang Tak Payah Beli Hiasan Rumah...

sekarang ni Alycia dah tak payah nak beli barang hiasan rumah... sebabnya dah ada orang lain yang rajin tolong belikan dan tolong hiaskan gegege...

nak tengok tak hiasan rumah Alycia ;)
;
;
;
;

-- tu dia... car kecik-kecik... Adam dah susun cantik-cantik atas almari tv, siap ada spiderman lagi... pandai pulak tu susun dekat-dekat --

-- lagi koleksi car Adam... Adam susun dekat depan frame gambar mama... susun cantik-cantik Adam cakap --

-- binatang ternakan pulak Adam susun cantik dekat lampu almari mama... bila pasang lampu nanti nampaklah binatang ternakan dia tu dah makan ke belum --

ohhhh #mamanakpitam....


6 yang komen:

syawalsimpsons said...

kakakkak....bijak la adam ni....yang best binantang2 peliharaan adam tu mengadap lampu...kikikiki...malew la tu,..

Nana said...

hhihihi kiut nye binatang peliharaan tu

Anonymous said...

adaoii...papa tergelak tgk binatang ternakan Dadam tu...ngadap lampu...ahaha...Apa la dadam ni..


~aku yg kena save duit utk beli keta mainan Dadam~

Nad @ MamaZakwan said...

kete2 kecik tu sejibik cam zakwan!
siap dah hafal nama setiap kete tu sama mcm dlm filemnya, huhu!

awat binatang peliharaan tu dok ngadap lampu?
malu nak amik gmbo ek?hehhehehe

eB ezrin said...

alahai. bijaknyer :)

MrS. F!zA said...

hahah comelnya tgk ternakan dadam tu..ptt haitu gi opn house nmpk ada byk..dadam punya ke..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com