Nuffnang Gadget

December 18, 2011

Selamat Hari Lahir Suamiku..

Harini the big born day en Ajip..

Selamat hari lahir papa.. Mama selalu doakan papa diberi kesihatan yang baik, panjang umur, dimurahkan rezeki, bahagia di dunia dan akhirat dan berjaya dalam segala bidang...

Mama and adam alwaiz with u babeh.. And alwaiz beside u ;)

Eh, bukan en ajip jer.. Kami pun sambut besday sama-sama la...

En ajip - 18/12
Alycia - 18/4
Adam Zikry - 18/2

Hadiah bebetul tak beli lagi.. Tu hadiah seprise jer hehe.. Berkenan dengan buku tu.. Mana tau en ajip bole praktikkan jadi suami romantis macam Rasulallah..


7 yang komen:

mummy_ayu said...

happy buzzday to ur hubby!!
wah cun la tarikh lahir..semua 18, bulan je lain kan?

etiey.com said...

happy birthdy en ajip.. moga pjg umur murah rezki

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

epi besday tu mr ajib..

semoga panjang umo, murah rezeki,
senantiasa diberkati olehNya..
amin!!!!!

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

happy b'day !!!
wahh semua 18 yea..nice

Myra Jay said...

Happy besday to your hubby..

Utk GA tu search pemenang GA Like n Win.
Myra xdpt bg link sbb skrg guna fon.

Xpun cer tgk kat entry contest Alycia myra ada inform gak.

mekchu said...

happy belated birthday ajip.. mendalam sungguh maksud hadiah tu.. jgn nakal2 :) hahahaha..

Azhafizah[フィザ] said...

aminnn..Happy birthday untuk en ajip kak alycia..semoga dipanjangkan usia,dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yang baik oleh-Nya..semoga happy bersama family tersayang..

wa..sonoknye semua bday hari yang same-18 ^__^

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com