Nuffnang Gadget

January 9, 2012

Demimu Karipap IKEA...

dah alang-alang sampai ke sana, mesti nak singgah ke IKEA...
bukan nak beli barang sangat pun...
tapi demi..
;
;
;
;
;

KARIPAP IKEA...

-- sampai-sampai harus berposing... siap pakai baju Matase Sutera lagi kau... yang Adam tu tertoleh-toleh kat belakang sebab dia pelik kenapa troli Ikea macam tu hehe --

jalan-jalan kejap, tengok-tengok barang, pastu terbeli skittt barang... terus mencarik karipap Ikea...

-- tengok... besar, gebu, panas lagi --

best ke karipap Ikea ni???
ntah la, tu selera memasing... tapi bagi Alycia dan en Ajip memang feveret habis karipap Ikea ni... pantang lalu kat Damansara Utama, tak pun pantang dengar kengkawan pergi Ikea mesti nak kirim... lagi 1, kat dalam karipap tu ada telur rebus suku bijik... tu yang lagi sodap tu...

Harga = RM 6.50 / 6 ketul...

Mana nak beli?
Dekat depan kaunter bayar barang tu...
beratur panjang orang nak beli karipap Ikea...

-- jemput makan smua... korang bayangkan besar dia macam mana... makan 1 dah konyang --


10 yang komen:

Mama Likha said...

haaalah alycia... beli tu trus ngapppp sbb panas2 lagi layannnnn hiks..... sedap kan :)

MrS. F!zA said...

lgsg tk pnh rsa karipap ikea..eh dhlama nya rsa tk jejak ikea..msa darwisy kecik dlu smpt lah jejak 2x..smpai terberak2 darwisy kt ikea..ekekeke

etiey.com said...

eh ai semalam pun pergi ikea.. eysraf habis 2ketul karipap... sambil tertidor... hehhe

zura, jom jenguk promosi pembukaan!

http://www.etiey.com/2012/01/babykids-stuff-promosi-lowest-price.html

mekchu said...

cantik ahh baju hitam pink tu.. aku bayangkan kalo pkai dgn selendang pink tu ok..

tak pernah makan lagi karipap tu.. tlg lah belanja..

ieda said...

huhuhu x pernah merasa layie .. hurmm nampak gaya kalau ke sana kena singgah lah beli .. ;)

Azhafizah[フィザ] said...

sedapnye..berbaloi makan karipap beso tu.

CatlinaFly said...

wahahaha besarnye epok2 tu..;) tapi kat sini epok2 MIL is the best! hehehe

*org jhr panggil karipap, epok2

KSWSK said...

mana sah g sopink mall lau tak TERbeli kan..hehehe

Anonymous said...

karipap?

Karipop said...

Dear Karipop Lover! Hanya RM20 untuk 10pcs Karipop yang besar, rangup dan tasty! Puasa semakin hampir, cubalah Karipop perisa ala barat:-

[Beef Casserole]
[Mac n' Cheese]
[Mushroom n' Onion]
[Mashed potato n' Chicken Sausage]

call 016 6433687

website:http://www.facebook.com/pages/I-love-Karipop-Not-your-ordinary-karipap/379236962142130

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com