Nuffnang Gadget

January 11, 2012

Dengan Ini Diumumkan...

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim...

Dengan ini diumumkan bahawa Alycia Mega Giveaway 2011 TELAH DITUTUP secara rasminya tepat jam 12.00 malam, 11.1.2012... Setakat entry ini ditulis, Alycia teleh menerima 15 penyertaan seperti berikut :

2. Nureen
7. Mimie
14. Kakngah
15. Eita


Terima kasih pada smua yang sudi join Alycia Mega Giveaway 2011 ... tunggu nanti Alycia update gambar peserta, hadiah yang bakal dimenangi dan Pemenang Utama yang bakal terima hadiah Sesi Photoshoot percuma tu...

#poning palo acik nak pilih.... smua hebat-hebat belaka ;)

-- sapekah yang bertuah dapat hadiah sesi photoshoot camni... wiwittttt --


5 yang komen:

Azhafizah[フィザ] said...

adeshh.dah tutup..terlepas peluang dah ni..cari gambau tak jumpe mane ntah..ape ape pun gudluck untuk yg menyertai..memang poning lah akak pasni :p

kakngah said...

dup!dap!dup!dap!
ai nebes hoccay!!~

mimie.. said...

dah tutup ke??haishh...sapa laa yg bertuah tu..tak sabar nak tahu ni ^_^

kakyong said...

gud luck utk semua

Sidratul Muntaha said...

xberapa dup dap sbb rasa mcm tak menang.
kali ni entry den tak bape menyengat.
lenlain hebat.
siap graphic bgai..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com