Nuffnang Gadget

January 29, 2012

Hari Membersihkan Diri..

Harini hari membersihkan diri terutamanya untuk anak-anak.. Hari Ahad ni lah baru sibuk nak potong rambut anak, nak ketip kuku anak.. Bukan hari lain tak boleh, tapi banyak keje lain yang lebih didahulukan..

Adam pun faham.. Bila cuti jer mesti akan kata mama jom pergi Alamanda.. Adam nak potong rambut.. Potong rambut kat alamanda, kelasss kau adam hehe..

Sent from my sweet bery.


5 yang komen:

YaYaNsMuM said...

Dah jadik rutin kita as a Mommy kan?weekend ade je kene buat..(^_^)

Azhafizah[フィザ] said...

cayalah adam..bijak adam ensem ni.

puteяi ʓαняα said...

cumel-nye ^^

puteяi ʓαняα said...

cumel-nye ^^

mimie.. said...

hahaha..yg anak mimi lak sibok nak kasi panjang rambut dia..siap ikat sambil tarik sikit² bg cepat pjg haha *kejam punya ibu*

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com