Nuffnang Gadget

January 16, 2012

Ikut Perangai Sape..

Budak kecik ni kan sekarang bila nampak telefon mama dia jer, mesti cakap "nak tipon mama.. Nak ambik gambar"..

Pastu bila mama boring-boring tengok telefon, bersepah gambar Adam.. Ambik sendiri lah konon..

Ikut perangai sape lah ni *wink wink*..

Sent from my sweet bery.


9 yang komen:

mimie.. said...

haaa...ikut perangai mama dia laaa tew ehehe ^_^

nini said...

aha...pura2 tanya eh kak...=p

Eryati said...

wah..wah..anak sy pon sama..tp nk dgar lagu

KSWSK said...

bdk skang tepon dah jd mcm brg menan..

mekchu said...

hahahaha.. terus aku tergelak sbb aku pun terkejut tgk camera penuh dgn gmbr anak sendiri.. lobang idung la, mata lah, gigi lah.. kah kah kah..

YaYaNsMuM said...

They learn from the best, (^_^)

Munnafendy said...

hahahaa sape lg..mak borek anak rintik le... =)

Azhafizah[フィザ] said...

ikut sape lagi kalau bukan mama nyer..hihi

Alycia said...

mimie :
haha.. tau xpe..

nini :
ohhh, malu i tawww ;p

eryati :
dia ndgr lagu, tp nk ambik gmbo huhu.. sabo jer lah..

mekchu :
kau tau xpe.. dia nk ambk gambar sendiri jer.. bukan gmbar org lain ponnn haha..

yayansmum :
haha.. agree with u ;)

kswsk :
dia ingt tipon tu mcm 10 hinggit duo pluh hinggit jer kan hehe..

munnafendy :
haha.. no komen ;)

fiza :
adoii, tu yg malas akak nk citer tu ;p

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com