Nuffnang Gadget

January 26, 2012

Pemenangnya Adalah...

okay-okay... Alycia tau, korang mesti tertunggu-tunggu kan siapakah yang jadi Pemenang Utama Alycia Mega Giveaway 2011 tu... kalau nak tengok senarai peserta boleh tengok kat SINI...

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim, dengan ini Alycia umumkan ...
Pemenang Utama Alycia Mega Giveaway 2011 jatuh kepada....
;
;
;
;
;

sabar wak sabarrrr hehe... laju jer kan korang scroll ke bawah ...

;
;
;
;
;


7. Mimie

Tahniah Mimie !!

Mimie bakal membawa Hadiah Utama Bernilai RM 350.00 
(1 sesi photoshoot + softcopy + gambar 16R with frame)

Dan....

Ada jugak kezutannnnn... Ingat AF jer ada kezutan ker hehe...

Disebabkan penyertaan yang menggalakkan, Alycia akan memilih 1 lagi Pemenang ...
Tapi hadiahnya bukanlah photoshoot yer...

;
;
;
;
;


14. Kakngah

Hadiahnya adalah Gambar 16R with frame...


Kepada yang lain-lain jangan lah kecik ati yer... memang Alycia nak smuanya jadi pemenang, tiada pengalah... tapi, hamba kan insan biasa uhukkk.. 

Alycia jugak ingin mengumumkan bahawa kesemua yang tidak menang itu adalah Pemenang Saguhati... ada hadiah untuk korang smua... nanti Alycia buat 1 lagi entry untuk Pemenang Saguhati...

Kepada Mimie dan Kakngah, harap boleh tinggalkan emel di komen box entry ni...
nanti Alycia akan maklumkancara tuntutan hadiah tu yer...

Terima kasih kepada smua yang sudi memeriahkan Alycia Mega Giveaway 2011... ada rezeki Insya Allah, Alycia akan anjurkan lagi Giveaway macam ni... khas buat kawan-kawan yang sudi singgah di blog Alycia...

Tengkiu so muchhh frens !!


9 yang komen:

syawalsimpsons said...

tahniah kepada mereka

Azhafizah[フィザ] said...

tahniah kepada yg menang.

mimie.. said...

wahhhh....mimi menang lahh...bestnyeeeeee...!!nak jerit jap bole takk..aaaaaaaa!!!!!hihihi sorii terr over plak..tenkiu hotmama...tak sangka laa bole menang ^_^

ni email mimi:
thisisme_mimie87@yahoo.com

tenkiu again hotmama wannabe ^___^

diana said...

tahniah kepada yang berjaya.>:)

kakngah said...

thanks dear..
walaupun tak menang photoshoot..
but
ailoooiiikkkeeeee!!!
ai lap u lah!

adnilsa_aslinda@yahoo.com.my

mimie.. said...

entry khas utk hotmama:

http://www.mrsfadzlyana.blogspot.com/2012/01/alhamdulillahdapat-hadiah-yang-sangat.html

tenkiu kak!! ^_^

shidasyakirin said...

tahniah2!!

kakngah said...

kakngah dah emel kat alycia....

Pink Lavender said...

thanks alycia!!!

dah emel ke emel alycia....
naf FM kebaya yer...=)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com