Nuffnang Gadget

January 31, 2012

Perhatian Kepada Semua Peserta Alycia Mega Giveaway 2011...

Okay, Perhatian kepada semua Peserta Alycia Mega Giveaway 2011...
keputusannya telah Alycia umumkan minggu lepas... Pemenang dan Saguhati...

Pemenang Utama : 7. Mimie (dah terima emel)
Pemenang : 14. Kakngah (dah terima emel)

Dan lain-lain yang tidak menang itu adalah Pemenang Saguhati...

Hadiah Saguhati merupakan Fridge Magnet...

Dan Alycia minta semua bagi details (Nama, Alamat dan No. Tipon) dan emelkan ke deqya2000@yahoo.com... Tinggal Nurren jer lagi tak bagi details ni...  tapi sampai ke hari ini, hanya 6 orang jer bagi emel... 1 lagi yang emel Has Ishak tu Alycia tak tau siapa... takut nanti tersilap bagi pulak hehe... dah 

kepada yang lain-lain, sila bagi details cepat yer dan bagitau nak FM yang mana... siapa cop dulu dia dapat... sebab Alycia nak pos kan smua sekali hadiah tu... takut nanti korang lambat bagi, lambat Alycia pos, lambat korang dapat hadiah... nanti kalau siapa tak tuntut hadiah Alycia lelong hehehe...

okay, ni hadiahnya...



3 FM Kebaya Melaka
3 FM Genting Highlands
7 Motivastional Magnet

Pemenang Saguhati  :

1. Nad @ Mama Zakwan  - Motivotional FM 
** 2. Nureen Motivotional FM 
3. Adlin @ Kyra Kyreen Moms Motivotional FM 
4. Mrs Eady - Motivotional FM 
5. Syawal Simpson - Motivotional FM 
6. Mama Irfan - Motivotional FM
 8. Kakyong - FM Kebaya Melaka
9. Pink Lavender - FM Genting Highlands
10. Mama Syima - FM Genting Highlands
11. CikPuanHady FM Kebaya Melaka
12. Sidratul Muntaha - Motivotional FM (merah)
13. SyidaSyakirin - FM kebaya Melaka
15. Eita FM Genting Highlands

(yang bertanda ** masih belum bagi details)


11 yang komen:

syawalsimpsons said...

sue punyer pon pos ye..kikikiki....

Alycia said...

sue :
alah.. org dekat xpyah pos la ;)

Mak Usu said...

bagi kat Mak Usu jer.. Nanti Mak Usu sms akak pasal Pb tu kan.. mcm nak ja...hihi

Alycia said...

mak usu :
okeh, bole.. takde hal punye..

:: Mrs.Eady :: said...

okey akan e-mail skrg..terima kasih ye :)

Azhafizah[フィザ] said...

mungkin bz kot tu..xsempat nak bg details..hehe

Mr.Clive said...

hello HOT MAMA!hahaha
comel jer blog.hehehe :P

dyabunga said...

kalau dorang tak nk bg dya lh..haha

shark said...

salam kenal dari saya :)

adyna said...

ALAH TERLEPAS GA NIE..BEST YER FM KEBAYA TUE :)

kakyong said...

sorry kakyong lambat perasan.. terima kasih Alycia sbb tinggalkan komen di blog kakyong..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com