Nuffnang Gadget

January 6, 2012

Tak Percaya Ekkk Kat Genting Ada Strawbery...

semalam masa Alycia citer pasal pergi Genting Highlands singgah Strawbery Park, ramai yang tak tahu dan ramai jugak yang tak percaya huhu.... 

terpaksa buat entry khas ni untuk meyakinkan korang hehe...
siyesss, ni kisah benar... kat Genting memang ada strawbery, bukan kat Cameron jer... cuma kat Genting ni Strawbery Park kat area Gohtong Jaya (area Hotel Seri Malaysia tu)... bukan nun di puncak... pasni kalau korang nak petik strawbery tak payah pergi jejauh, kat Genting pun ado hehe...

-- sila lihat... strawbery segar bugar lagi... merah menyala --

-- saat Alycia dan Adam merasai sendiri pengalaman memetik strawbery... kami pilih yang merah-merah jer.. tanya mat bangla yang jaga tu, dia kata pilih yang kaler merah manissssss --

-- hasil memetik... suka Adam dapat petik srawbery sendiri --

bila timbang buah strawbery tu dalam 100 gram lebih jer...
kira kena dalam RM 7.00++ ... sebab 100 gram = RM 6.00...
kami tak petik banyak... suka-suka jer rasa nak petik strawbery...

so korang... sila percaya yer kat Genting ada strawbery...
#kisahbenarbelaka hihi...


10 yang komen:

Zana Adieyza said...

zana pernah pergi situ.. best!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

owh..x tahu pulak ada. hihihihi.

tq sharing..kina bila nak nak sampai ke situ. tgu baby Marrisa Hannah besar sikit la dulu.

tq wish besday adam....

eB ezrin said...

percayer. nak gi jugakkkkkkkkkn :)

kakngah said...

tau kat genting ada stoberi tahun lepas. tapi tak sampai lagi. padahal sejengkal je dari rumah hihihi!!

syawalsimpsons said...

mmg percaya..jgn risau..nnt pasni sue pulak terjah yee

sue zainun said...

haah dekat area bawah2 tu kan..ada lalu tp xmasuk pulak..

MrS. F!zA said...

kemain hepi lg adam dpt petik stoberi..kitorg gi CH haitu tk petik pon..beli yg siap je..hihihi

Azhafizah[フィザ] said...

percaya!tapi masa pergi dulu tak berkesempatan nak pergi sini..banyak main outdoor je..huhu

kakyong said...

sonoknya adam dpt petik stoberi... kan main lagi

CikSembang said...

tak tau kat genting ada strawbery.. kalau pergi mmg kena cari..tapi mmg percaya strawbery ada kat genting.. sebab cuacanya sama sejuk

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com