Nuffnang Gadget

January 12, 2012

Tak Terjangkau Dek Akal (Part 2)...

korang ingat lagi tak kisah si Adam...
yang rajin menghias rumah mamanya dengan barang-barang perhiasan dia huhu...

dulu, Adam letakkan haiwan ternakan dia macam ni ...


smua pun nak mengadap lampu...
bila tanya kenapa cow Adam macam tu...
Adam cakap "cow malu"... hikhik...

sekarang, binatang Adam dah jadi macam ni pulak...


bila tanya kenapa horse Adam tu macam tu...
pastu Adam cakap "horse nak makan la mama"...

ohhhh, tak terjangkau dek akal mama sungguh lah Adam oiiiii...


6 yang komen:

syawalsimpsons said...

yalo sebelom baca pon..pelik nape la kuda tu menonggeng..openyer ngah makan..bijak adam ni..

mimie.. said...

hihihi..comelnyee la hai si adam ni wat camtu ^_^

SyaNa said...

hahaa cute gile

eB ezrin said...

ha3... mmg clever la. suker :)

Alycia said...

syawalsimpson :
ntah mn dia tgk kuda menongggeng mkn xtau lah hehe..

mimie, syana, eB :
hehe.. tq anty ;)

Azhafizah[フィザ] said...

adam bijaklah! comel lak tu..eee..cubit pp sikit :p

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com