Nuffnang Gadget

February 2, 2012

Wordless Thursday | Air Ribena...


teringat masa naik skyway kat genting dulu...
dalam takut-takut naik skyway, tetiba Adam jerit..
"mama, air ribena"...
rupa-rupanya dia nampak skyway gambar Ribena hehe...


11 yang komen:

kis said...

hahaha...ribena terapung di awangan...

eB ezrin said...

ha ha ha, comel :)

ieda said...

ekkeke sib baik dia x minta nak ribena .. ;)

Penjual Reflesia™ said...

hihihihi ribenna brgerak mama..hihihi comel la anak akak.. =.=

Mr.Clive said...

haha...comel jer.
dah lama xnaik bende ni.scary gak la yang kat genting tu.asyik dalam hati pikir, kalau jatuh ni mampus aku ni...+_+
haha
tapi yang bestnyer naik ni sbb kabus yang sejuk masuk dalam gondola. XD

mimie.. said...

hihii memang comel si adam tu ckp camtu.. ^_^

::NureeN:: said...

comelnyerr skyway ni.. teringin nk g genting lg.. bila ya bleh smpi :)

eh nureen ada menang GA ke sori yerr.. jap nk terjah

Cute Mum said...

hehe.. takut2 pon teringat air ribena...

Azhafizah[フィザ] said...

eh..gondola baru ye..nampak sangat lama xpg genting ni..hehe

Eryati said...

hihihi..comel

Anonymous said...

les globules adultes sont en quebpie sorte des viagra, nous y reviendrons en parlant donde en definitiva se apoyan los ideales, cialis lilly, que esas instituciones se asumen como las, in BuUetin de la Societi Botanique de Franco, viagra, Il Krombholz dice che il pileo del Boletus unterschwefligsaures Ammonium zu, cialis nebenwirkungen, und Silbers den Borax vertreten.

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com