Nuffnang Gadget

March 29, 2012

Campur-campur...

 harini tak tau nak buat entry apa...
bila pandang blog ni macam blur...
dah banyak sangat entry ke, atau dah tak tau nak tulis apa...
betullah orang kata kan... bila jadi blogger ni Kamera itu adalah aset utama...
bila takde kamera, macam tido tak lena, mandi tak basah...

so, terpaksalah letak gambar lama campur-campur kat sini... 
gambar lama-lama..

-- Mama & Adam masa wedding anty Ayu Adam bulan 12 tahun lepas --

-- tu bersama Acu Adam pulak --

-- Adam disuruh posing di pelamin... amboi Adam, siap pegang-pegang tangan lagi kau yer nak --

Notakaki Alycia : Sekian saje entry campur-campur harini... janji ada entry hehe...


7 yang komen:

etiey.com said...

adam dah besar.. alycia. saya lagilah entry ntah apa-apa... langsung ikut suka.. mood up n down manjang

zh-ena said...

cantik la pelamin tu

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

betul tuh, camera mmg alat utama utk blogger.YM guna cameta hp jer,huhu.:-)

Azhafizah[フィザ] said...

kamera memang aset utama.gambar adalah penyeri blog.amboihh adam.cantik gambar akak ^__^

mimie.. said...

ehehe..ringkas n padat entry hotmama kita sorang nih ^_^

adam comeii!!

Jaa said...

betul tu, kamera ada aset bg blogger sb entry tanpa pic x menarik...

Alin Marlini said...

bab amik gambar kat pelamin tu acara wajib anak2 kot..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com