Nuffnang Gadget

March 16, 2012

Majlis Aqiqah dan Cukur Jambul Baby Qisya...

 Alhamdulilah... minggu Sabtu lepas selesai sudah Majlis Akikah dan Cukur Jambul Baby Qisya... anak saudara Alycia kat rumah mama Alycia kat kampung... nama penuh baby Qisya tu Nur Izzqisya Zahra... bapak main panjang nama... senang panggil baby Qisya jer... tema of the day adalah oren + kuning... sekarang cukur jambul baby pun dah pakai tema-tema kan... kelasssssss ...


-- ni lah dia baby Qisya... umur nak masuk 4 bulan... tapi badan kus semangat... bam bam bam --

-- kami 3 beradik pompuan... Alycia yang sulung, yang tengah tu adik no. 2 (umi Baby Qisya), dan yang hujung tu adik bongsu (sorang bujang lagi)... yang no. 3 lelaki --

-- para tetamu yang datang --

-- semua pun nak bertemakan kuning --

-- masa baby Qisya cukur jambul... memula okay, pastu dia bantai melalak dengar orang ramai marhaban --

-- Alycia ambil berkat cukur jambul baby Qisya ... mana tau pasni kot-kot lekat pulak ada adik Adam macam baby Qisya kan haha --

notakaki Alycia : selesai sudah majlis minggu lepas... minggu ni ada majlis besar lagi .. e-Day adik Alycia yang no. 3 pulak... 

6 yang komen:

mummy_ayu said...

ala tomeinya baby...moga2 cepat2 la lekat2 tu..

syawalsimpsons said...

muka alycia ngan adik no 2 tu hampir sama jaa

mimie.. said...

aminnn...moga lekat pulak pada alycia lepas ni.. ^_^

mama rifQy said...

alahaii..comel bb qisya!! kan ?? ambik berkat dulu alycia..heheh

eB ezrin said...

comelnyer . rindu :)

Azhafizah[フィザ] said...

meriah majlis..memang kelasss siap ade tema tu..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com