Nuffnang Gadget

April 24, 2012

Cerita Terbaru Minggu Ni...

huhuhu... cerita terbaru minggu ni adalah 'rumah pengasuh Adam kena tutup' selama seminggu minggu ni... gara-gara 5 orang budak yang pengasuh Adam jaga kena virus tangan, kaki dan mulut.... huhu, what todo... terpaksalah mama dan papa Adam korbankan cuti untuk menjaga Adam kat rumah...nasib Adam takde apa-apa... tahun lepas Adam yang kena kaki, tangan dan mulut... tapi Alhamdulilah, tahun ni tak kena... cuma kena kuarantin kat rumah jer....

harini omak eh kono kojo...
apak eh kono kojo jugak...
mano Adam ???
bersenang-lenang kat opis papa... pagi-pagi dah semangat ikut papa pergi opis...

Adam gud boy taww  kat opis papa... jangan nakal-nakal... duduk dalam bilik papa elok-elok tawww...



notakaki : Ole-ole Sabah dah tutup... Insya Allah, tunggu Alycia update list peserta dan umum pemenang yer ;)


8 yang komen:

Lynn Hamzah said...

nasib baik adam tak kena...tapi kena berhati-hati juga kan...

Mama Gee said...

hamboyyyy bukan main hensem lg adam.....aunty nk pinjam spec leh? heheee

mummy_ayu said...

sekali 5 org..bahaya tu...takut berjangkit kan..so..Adam, be good boy kat opis papa yer...dah besar senang la bawak ke opis

syawalsimpsons said...

adam gud booy punyer org...

geez said...

smartnyer.... mcm dia yg nk keje.... ^_^

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

smart aih si kecil ni (^___^)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is folo sini ye... salam perkenalan (^___^)

cantekk said...

waaaaaaaaaahhhhh!!!!!!
encem nye dadam...
dadam, nk ciommm!!!! =D haha

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com