Nuffnang Gadget

April 16, 2012

Dah balik dari SABAH..

Alhamdulilah... Petang semalam dah selamat sampai di LCCT... Dan selamat sampai ke rumah... Home sweet home... Harini dah kembali bertugas... Walaupun ke Sabah atas urusan kerja, tapi sempat jugak berjalan-jalan ke Sabah 2 hari sebelum bengkel start hari Jumaat... Memang kalau nak berjalan keliling Sabah tu takkan cukup masa sehari atau 2 hari...

Walaupun ni kali ke-2 ke Sabah, tapi kali ni pengalaman lain pulak... Pengalaman ke Pulau Sapi, pengalaman ke kampung Bajau, pengalaman naik bot kat sungai, pengalaman tengok buaya, pengalaman tengok tarian kebudayaan... Oh, banyak nak cerita kat korang... Insya allah, Alycia akan cerita lagi nanti kat Travelog Alycia... Tunggu !!

Gambar kat atas tu adalah masa nak naik bot ke kampung Bajau..

Sent from my bling-bling bery.

Sent from my BlackBerry®.

4 yang komen:

syawalsimpsons said...

selamat kembali...

dyabunga said...

seronok nya..walaupun pergi atas urusan kerja..

Azhafizah[フィザ] said...

selamat kembali kak..sure seronok jalan2 di tempat orang.^_^

mekchu said...

aku? sekali pun tak pernah smpai sabah lagi walaupun org ramai tuduh aku org sabah bah :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com