Nuffnang Gadget

April 10, 2012

Esok Nak Terbang Dah...

ohhhh... esok dah nak terbang dah....
atas urusan kerja dan jalan-jalan ke Sabah...
tapi semalam Adam demam pulak huhu.... risau jer hati ni... cepat-cepat lah sembuh Adam yer...

nanti mama risau kat sana tak boleh nak buat kerja...
tak plan pun sebenarnya apa program nak buat kat sana...
tak sempat, banyak kerja nak disiapkan... nantilah sampai sana baru pikir dan rancang...
lagipun kena tengok condition Adam camne...

-- sebenarnya rindu nak menikmati seafood yang so heaven kat sana --

korang doakan perjalanan pergi dan balik kami selamat yer...

dan Insya Allah, pasti akan ada ole-ole Sabah untuk korang nanti...


4 yang komen:

azura samsuddin said...

weeeeeeeeeeeee sgt beshlah dpt lg ke sabah, seafood yg sgt heaven, enjoy urself dear!!

kis said...

ooo...org jauh nak dtg sini rupanya...hihi...ada ms teruslah dtg ke semporna..ada regatta lepa2 minggu nie...

welcome to sabah...

Alin Marlini said...

nak ke Sabah ye..seronoknyer...hati2 ek

Fai Shaklee said...

semoga adam cepat sembuh... wah, sedapppnya dpt mkn seafood :D

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com