Nuffnang Gadget

April 3, 2012

Korang Smua Memang Best...

semalam kan Alycia dah janji...
siapa yang betul meneka dengan tepat bilakah besday Alycia...

ramai yang jawab dengan tepattt...

korang semua memang best... siap bagi tarikh lahir lagi hehe...
memang korang sahabat yang rajin mengikuti blog Alycia kan kan...
terharu sesangat... macam nak masuk bawah selimut, nangis kuat-kuat... (over pulak tu hehe)...

apa-apa pun, seperti yang telah Alycia janjikan,
siapa yang jawab dengan pantas dan betul akan dapat hadiah...

yeye... Alycia nak tunaikan janji harini...

nak bagi hadiah kat 2 orang terawal dan betul jawab semalam...


Mama Cyda dan Syawal Simpson..
nanti bagi alamat yer... eh, Mama Cyda jer lah bagi alamat...
yang Sue tu tak payah... dia duduk sini ajer... bila-bila boleh caling-caling jumpe kan kan kan...
Mama Cyda, nanti emelkan ke deqya2000@yahoo.com yer...

Yang lain-lain yang komen tu terima kasih banyak-banyak...
walaupun tak dapat nak memenuhi bagi hadiah semua yang jawab, tapi terima kasih sebab sudi jadi sahabat Alycia di alam maya... korang memang besttt !!

Nad - ohh, baru tau besday Nad sehari lepas Alycia... jom celebrate jom ;)
memang betul besday Alycia 18 April...
Adam 18 Februari...
en Ajip 18 Disember...

smua 18 kan hehe... 


8 yang komen:

mimie.. said...

ehehe...puas godek2 blog alycia nak cari tarikh lahir..bestnyeeee semua tarikh sama 18hb ^_^

ni mesti dah rancang baik punya ni..hikhik

congrate yg dapat adiah tu ^_^

syawalsimpsons said...

terbaik.....TQ alycia..nnt calling2 k....sue bantai jaa...sebab sue dok terPK yang alycia pon lebey2 kurang ngan akak sue ADAMNIGINA tu...dier lahir 18.9 ngan kembar dier...so saja la gatai tangan mak jemah try....betoi jaaa....

eB ezrin said...

hepi besday :)

Azhafizah[フィザ] said...

Kakak pun best jugak..memang ingat yg 18 tu..2,4,12..senang nak ingat.^_^

Nad @ MamaZakwan said...

selang sehari jek ngan alycia
tu yg senang igt tu, hehe

mekchu said...

yg aku ingat semuanya 18.. tp bulan tu aku konpius..

kakngah said...

birthday wa 18 jugak
18 sept.

Sidratul Muntaha said...

besday ara plak sehari sebelumnya..
aigoo/..
boleh buat entry

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com