Nuffnang Gadget

April 27, 2012

Main masak-masak..

Minggu ni kan adam kena kuarantin kat rumah sebab rumah pengasuh Adam kena tutup sebab ada budak kena tangan, kaki dan mulut.
- ari isnin mama cuti
- ari selasa dan rabu ikut ke opis papa
- ari khamis papa cuti
- ari Jumaat ikut ke opis mama

Baru jer 3 ari tinggal dengan papa, tetiba dah ada mainan pinggan mangkuk atas katil haha.. #nakpitam..

Ni mesti kes papa ikut apa yang anak nak kan muahaha...

Sent from my bling-bling bery.

Sent from my BlackBerry®.

7 yang komen:

Nad @ MamaZakwan said...

bakal masterchef ni
aritu dah ada topi felix
pasni kene la ada masak2
baru bleh asah skill :)

hepi wiken dear! :)

Rafflesia™ said...

hehehe..die tolong papa masak di rumah masa mama g keje..hihihi

Fai Shaklee said...

hehe... bila anak bujang pandai masak senang la mama ;))

mimie.. said...

hahaha..laa papa adam ni..nape belikan mainan yg untuk gigirl tu ehehe ^_^

Azhafizah[フィザ] said...

wah set pinggan mangkuk adam..kelasss..nanti nanti leh masak untuk mama n papa adam kan.

syiela said...

sporting betul papanya.. lepas ni ringan keja mama :)

my hubby siap warning lg jgn beli set sebegitu kat anak2 terunanya

mekchu said...

hahaha.. mcm kes najmi dulu.. tiba2 ada set mainan masak2.. cepat2 aku sorok..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com