Nuffnang Gadget

April 11, 2012

Sabah Again..

Alhamdulilah... Kami dah selamat mendarat sampai di bumi Sabah... tak plan pun sebenarnya tahun ni akan ke Sabah lagi.. Baru jer bulan 7 tahun lepas kami cuti-cuti Malaysia di Sabah.. Kali ni pergi atas urusan kerja.. Tapi jalan-jalan jugak hehe...

Tadi kami sampai di Sabah cuaca panas terik... Ni pun baru jer lepas makan sambil menghirup udara pantai yang segar kat Tanjung Aru...

Ok, nanti citer lagi... Sedang menyusun jadual nak ke mana lepas ni hehe..

Selamat bercuti u olss ;)

Sent from my bling-bling bery.


5 yang komen:

diana said...

selamat bercuti..:)

VEE said...

Salam kenal..feel free to visit me back @ cerita-cinta-mommy.blogspot.com

Azhafizah[フィザ] said...

Happy enjoying your trip.Take care and have safely journey.

mimie.. said...

bestnyeeeee.....nak jugak lah camni ehehe

mekchu said...

dadam dah sihat ke tu?

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com