Nuffnang Gadget

April 5, 2012

Yang ringkas-ringkas ajer..

Korang pernah tak hadapi masalah balik keje jer, mesti teringat nak makan apa... Yelah, senang cakap balik beli jer lah, makan kat kedai jerlah.. Tapi kalau hari-hari, muak jugakkan..

Itulah situasi yang terjadi semalam.. Nak beli tak tau nak beli apa.. Nak makan kat luar, rasa dah boring pulak asyik makan kat kedai.. Akhirnya buat keputusan masak nasi goreng jer.. Ringkas, mudah dan cepat...

Tapi tak sangka pulak menu yang ringkas tu adam makan tambah-tambah.. Agaknya berkat air tangan mama kan hehe..

Sent from my bling-bling bery.


8 yang komen:

Nad @ MamaZakwan said...

mama masak lagi sedap
saje takmo tunjuk skill ni, hehe

Izan Ishak said...

betullah alycia... sbnrnya kalau masak sendiri wpun simple, itulah yg buat anak2 makan bertambah2.

mimie.. said...

adam...sangat comel lah awk ni ehehe..
makan sampai comot2 mulut dia ehehe..

tp memang betul la alycia, klu masak sendiri mesti diorang makan banyak ^_^

syawalsimpsons said...

sama la ngan sue blk umah pk nk mkn pe...

::NureeN:: said...

dr opis lg dh pikiq nk mkn apa ya jap g bila blk umah.. ayoyoyooo.... tambah bila x larat nk msk.. alahaiiii kedai la jwpnya walaupon boring kan

Azhafizah[フィザ] said...

masakan ibu yang terbaik sebab tu adam bertambah tambah makan tu.

mekchu said...

tiba2 aku teringin nak makan nasi goreng yg adam makan tu.. cane?

mama rifQy said...

Kesimpulannya mama mmg kene rajin dan rajin memasak!!

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com