Nuffnang Gadget

May 26, 2012

Basikal Baru...

Ni semua gara-gara Hari Belia Negara.. Walaupun karnival tu dekat sangat-sangat dah dengan rumah, tapi takde maknanya nak ke sana bole senang-senang bawak kereta... Terpaksa jugak menapak jalan kaki...

Tetiba jer semalan en Ajip cakap nak beli basikal semata-mata nak ke Hari Belia Negara... Ingatkan basikal untuk dia sorang, rerupanya basikal berdua bole bawak Adam.. Alkisahnya nak suruh mama yang bawak basikal tu suruh bawak Adam, tapi takde maknanya.. Mama dah lupa step bawak basikal... Kang ada yang tergolek kang... Sudahnya papa yang bawak haha... Mama rela jalan kaki...

Comel tak basikal tu...

Sent from my BlackBerry®.

3 yang komen:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Comelnye naek beskal...dh lma gak nih tk naik beskal...huhuhu

Azhafizah[フィザ] said...

siap beli beskal lagi tu..eh kak,larat ke jalan kaki tu..(=

mimie.. said...

alolol0..comelnye basikal tuu..adam pun comel je duk blkg tu kikiki

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com