Nuffnang Gadget

May 31, 2012

Lamanya Tak Bertudung Bawal...

Salam and murning uollssss...

Korang perasan tak, fesyen tudung ni cepat jer kan revolusinya... Dulu zaman blajar, glamer dengan tudung corak empat segi... Lepas tu, datang pulak tudung bawal... Lepas tu, datang pulak tudung sarung ala-ala Ariani tu... Time tu tak berani nak pakai sebab ala-ala tudung indon... Tapi bila dah dikomersilkan, dah glamer pulak dengan macam-macam kaler dan corak.. Lepas tu datang pulak tudung rambu-ramba ala-ala Fareeda...

Sekarang muncul balik tudung ala-ala bawal yang bercorak dan rambu ramba... Bila dah lama tak bertudung bawal ni, rasa janggal pulak nak pakai.. Selalu main sarung, ni nak kena lipat elok-elok pulak tepi tudung hehe...

Apa pulak pendapat korang dengan revolusi tudung camni..

Sent from my BlackBerry®.

8 yang komen:

CINTA UNTUK KITA said...

huhu mcm2 da skrg ni kak..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

lely ada dlm 5 lai tudung gini..
mula2 kuo dlu kemain mhl lg, 13 hengget selai sy bli..
pastu dh lama sket men lambak aje, 5.90 selai aje kt jln TAR nun..
berpinau2 nk milih, byk choice.. =)

sueshe said...

trend tudung skang smpai x terkejar rasanye..baru nk beli bawal 3 tone da kuar yang ade renda2...tp sy lg suke pakai bawal dr yg instant 2..hihi :)

pena rozie said...

Yg lame x buang lg. Tp sekarang rase sgt nak beli lagi.hik3...

Nana said...

bg kita bawal xkan lapuk dok ujan
xkan mati pesen tudung bawal
mmg kita bese g keje pon
tukar2
bwal ngan shawl

Nad @ MamaZN said...

kalu pakai bawal ni kene bnyk brooch
kalu tudung sarung indon tu, takyah pun takpe ;)
kalu brooch ni cam payah sket la..pin kt bahu, dukung nayli tido, dh tersangkut, huhu..nak berfesyen2 takreti la plak...

Mama Gee said...

eh samalah pulak entry kita hari ni..pasal tudung bawal...

tudung bawal corak tu lembik skit..payah nk bentuk...mama pakai je dgn inner..........

Azhafizah[フィザ] said...

eh eh kak..samelah tudung bawak kita..sama cora..tapi fiza punye pink hitam.^__^

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com