Nuffnang Gadget

June 4, 2012

Adam 1st Day @ Taska..

Harini dalam sejarah Adam secara rasminya menjejakkan kaki ke taska.. Sebelum ni, memang Adam tinggal di taska, tapi ala-ala rumah pengasuh. Tapi start harini pengasuh Adam beroperasi di taska, so semua budak-budak yang ibu Adam jaga kena pindah ke taska baru...

Memang pengalaman baru bagi Adam tinggal di taska.. Masa register tadi teacher Ana dah terangkan macam-macam aktiviti yang akan dibuat di taska... Harap-harap Adam bole sesuaikan diri dengan persekitaran baru... Pagi tadi nasa kejutkan tido pun semangat giler nak pergi skool...

Lepas ni kena ajar Adam tak payah bawak mainan macam-macam ke taska.. Sebab sebelum ni setiap kali nak ke rumah pengasuh, dia sibuk bawak mainan dia nak tubjuk kat kawan-kawan hehe..

Sent from my BlackBerry®.

2 yang komen:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

semoga dapat sesuaikan diri, budak2 kejap je dapat ramai kawan sure seronok

MaMa CyDa said...

takpe ... adam kan gud boy ...

ohhh ... anak2 aku dah masuk 2 thn dok taska. tetiap hari mesti dorg pakat bwk menan yang berlainan. pehtu tertggl sumer menan kat taska ... sabo jeklah mak bapaknya nih ha .. huhuh

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com