Nuffnang Gadget

June 12, 2012

Makan Besar @ Ana Ikan Bakar Petai...

Ahad malam lepas barulah dapat berkumpul ramai-ramai bersama family Alycia... dapat kumpul complete 1 family... cukup 4 beradik... cukup 2 orang menantu dan sorang bakal menantu... cukup 3 orang cucu... kalau tak, bila balik rumah mama Alycia tu, ada jer yang takde... memang susah nak kumpul adik-beradik ...

tempat yang dipilih adalah di Ana Ikan Bakar Petai, Bangi...
ni pun makan besar sempena besday adik Alycia yang kecik... yang Adam panggil Acu...

entry untuk kisah Ana Ikan Bakar Petai tu next entry yer...
yang ni letak dulu gambar posing gedik-gedik adik beradik hehe....

-- memula ofkoslah picca tuan blog and anaknya sebagai pembuka biacara hehe... oh, kenapa daku nampak tembam disitu... oh, tak shukeeeee huhu --

-- ni gambar Acu a.k.a besday gurl yang diraikan dan mama Alycia --

-- orang lain sibuk tak sabar tunggu makanan sampai, Adik Qisya sedap pulak tido --

-- ni adik no 3 adik lelaki tunggal bersama tunang dia... nanti taun depan nak kawin ni --

-- nampak dah ada 2 orang anak kan hehe ... nak buat macam mana, pergi mana-mana kalau Adam ada, kakak Bismi mesti ada jugak --

-- Adam bersama abi dia... ni adik ipar Alycia --

-- menu of that day... banyaknya kami makan... kenyangggg --

-- ok, siap nak balik dah --

sekian...
lepas ni cerita pasal ikan bakar petai pulak yer ;)


11 yang komen:

Imaan09 said...

besnyaaaaaaa..nnt cerita restoran tu plak yek..

eB said...

kira mmg tip top la sedapnyer eh?

syawalsimpsons said...

sue pon dah terjah kat sana...lor...anaknyer sudah dua..kikikiki

mimie.. said...

eee...muka mak alycia ni sejibik macam muka alycia kan ^_^

sgt besttt lah tgk lauk tu hehehe

Fai Shaklee said...

memang seronok gathering dgn family ^__^

:: Mrs.Eady :: said...

wahhh sedap!

Azhafizah[フィザ] said...

seronoknya makan besar bersama family..haruslah kenyang kan.menu pun best best semua..aiyaa..lapar lagi ni.

Nad @ MamaZN said...

alycia, pegi kul bape..?!!
nape tak jumpe?
kite gi gak makan kat situ ahad aritu, huhu! ;)

MrS. F!zA said...

kita puas hati makan kt ana ikan bakar ni..menu dia sedap2..hihi

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah mmg makan2 besaq punyer ni, bestkan bila dapat meraikan bersama yang tersayang

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

hehehe.. baru nak taip alycia nmpk tembam...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com