Nuffnang Gadget

September 7, 2012

Sesi Photoshoot Raya...

okay... kan dah cakap kat entry raya kami...
di pagi raya, tak ramai orang kat rumah... dari 4 beradik hanya 2 beradik ajer...
so, tunggu malam semua ada barulah buat sesi photoshoot ...
macam biasa en Ajip akan jadi mr photogh kat rumah...

mulakan dengan gambar hero kecik kami...
kalau pagi raya pakai complete baju melayu, malamnya pulak...
;
;
;

-- berbaju yap ah loy... sut cheong sam yang mama beli kat Guang Zhou hehe --

ok, lets picca talking lah yer...

-- Alycia dan mama Alycia --

-- family kecik kami ... menyerlah betul baju yap ah loy Adam tu --

-- family adik Alycia no. 2 = Umi --

-- kami 4 beradik bersama mama Alycia ... Alycia no. 1, no. 2 Umi kiri skali, no. 3 yang lelaki dan no. 4 Acu yang kat depan tu --

-- ni mama Alycia bersama 2 orang menantu lelaki ... Insya Allah tahun depan bakal dapat menantu pompuan pulak --

-- ni 3 orang cucu dalam family ... tengoklah aksi Adam dan Kakak Bismi nak pegang Baby Qisya tu --

dan last skali ofkoslah gambar complete 1 family ...


dan gambar gaya bebas tidak di lupa...


korang macam mana...
raya ni dapat tak ambil picca 1 family...
memang setiap kali raya acara ambil gambar ramai-ramai tu dah jadi acara wajib kan...

Notakaki Alycia: kalau ada yang tanya mana ayah Alycia, ayah Alycia telah lama meninggalkan kami .. dah 8 tahun kami beraya tanpa ayah... Al-Fatihah untuk arwah ayah...


4 yang komen:

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

adam je cucu lelaki eyh hehhehe ..hero la ni ..
cantik baju adam ..mak u b nampak gojes muda remaja gitu hehhhe

Che Rosliza Che mat said...

cantik kerusi hihihi...

Azhafizah Md Nor said...

gambar satu family mmg wajib..hehe.cantik photoshoot raya family akak..meriah!

mekchu said...

boleh pinjamkan baju yap ah loy tu kat abg mi nih.. konpem terus mcm chin peng.. hahahaha..

over ko dadam.. dalam rumah pun nak pakai kasut..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com