Nuffnang Gadget

October 19, 2012

Oh Gulai Puyuh Salai...


tadi masa cari-cari gambar kat pc terjumpa pulak gambar ni...
oh, gulai puyuh salai...
sodappppp ehhh...

lama dah Alycia tak masak gulai puyuh salai ni...
sebab dah lama tak balik Pilah...
next week raya haji nak balik pilah boleh beli...

eh, kalau korang nak resepi gulai puyuh salai versi Pilah boleh tengok kat SINI yer...

happy weekend semua ;)


4 yang komen:

JaSSNaNi said...

perghhhhhhhhhh.. sedapnya gulai lemak puyuh.. salai plak tu.. nyum nyum...

SURIA AMANDA said...

happy weekend..puyuh salai ni la jadi resepi den balik pilah minggu dopan...

cHeRyNa PiReS said...

laaa..oghang pilah ko?
sey oghang somban...
hehehe...best kan?
my favourite sentiasa :)

Lynn Hamzah said...

kena cari juga la puyuh salai nie...nak masak gulai...hehehe...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com