Nuffnang Gadget

November 14, 2012

Cuti-cuti Ke Melaka...

Salam... Alhamdulilah, kami telah selamat kembali dari Melaka.. Yearly holiday with family mertua Alycia... Walaupun sekejap 2 hari 1 malam, tapi bestttt... Insya Allah, malam ni akan berangkat ke satu lagi destinasi 'sejarah' bersama family Alycia pulak...

Rasa-rasa ada yang jawan betul tak ke mana destinasi percutian Alycia hehe...

Tunggu next entry esok ok ;)

Sent from my BlackBerry®.

5 yang komen:

JaSSNaNi said...

assalamualaikum.. dik.. :)
best jalan2 melaka.. hari tu JJCM kat melaka tunjuk tempat2 makan best.. cam nak terjah sana plak nanti.. :)

>>> hadiah GA dah terima.. baru pagi tadi.. terima kasih ye dik.. :)

etiey.com said...

Wah bestnya jejalan.. Haha 1 dah betul. 1 lagi eng jeng jeng

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ said...

kita xde holiday mana pun asben bz dgn keje ..cuti pun dia keje huhuhu

Lynn Hamzah said...

seronoknya berjalan...lynn belum holiday ke mana-mana lagi hujung tahun nie...

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ said...

bila la nk holiday ni huhuhu ..
kita teka cam betul je ..betul ke ni keekkeke

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com