Nuffnang Gadget

November 19, 2012

Lagi 1 Destinasi Percutian...

Salam. Sebelum tu nak mintak maaf sebab janji nak upload gambar hari khamis kan, tapi tak jadi sebab macam-macam hal...

So tunaikan janji harini nak bgtau lagi 1 destinasi percutian kami...

Rasa-rasa dapat teka tak berdasarkan gambar di atas tu...

Jawapannya adalah ...
;
;
;

Langkawi ...

Alhamdulilah, dah selamat sampai Sabtu malam kat rumah... Penat, letih dan paling tak best muka dah gelap huhu sebab kat sana panas sangat... Jadi minggu ni adalah minggu mencantikkan muka huhuhu...

Notakaki : Rasa-rasa siapa yang teka paling pantas dan betul Melaka dan Langkawi... Nanti kita tengok yer ;)

Sent from my BlackBerry®.

4 yang komen:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Alycia..bestnya g Langkawi,k.atie lom pernah sampai nih!

mekchu said...

aku dh teka dalam hati.. hihihi.. seronoknya lah dapat bercuti.. tggu lah 2 mggu je lagiiiiii...

etiey.com said...

Ala salah kikiki

Azhafizah Md Nor said...

best kan ke langkawi..borong chocolate je la ni kan.

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com