Nuffnang Gadget

January 2, 2013

1st Day Adam Sekolah...

harini tengok entry semua pasal anak sekolah...
Alycia pun tak terkecuali nak hantar Adam hari pertama ke sekolah...
masih di taska yang sama, cuma tahun ni lain sikit sebab tahun ni start pakai uniform...

uniform ni pun dah beli lama dah...
tu yang ari-ari asyik tanya bila boleh pakai baju skul huhu...

-- Inilah uniform Adam ... warna yang ceria - pink & biru --

bila tengok balik gambar ni, rasa dah besar dah Adam...
macam baru ajer sekejap lahirkan dia...
ni dah 4 tahun dah... dah masuk sekolah...
Mama doakan Adam jadi anak yang soleh dan pandai berlajar yer sayang...
mama & papa sayang Adam sangat-sangat...

oh ya, lunc hour tadi sempat tengok teacher Adam dah upload gambar ramai-ramai baju baju sekolah...

-- Adam & kawan-kawan ;) --



1 yang komen:

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ said...

dah besar dah dia ... muka ceria tu gud boy

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com