Nuffnang Gadget

January 4, 2013

Langkawi : Syurga Idaman Wanita ;)

ok, harini hari Jumaat... bole sambung balik entry Cuti-Cuti Malaysia kat langkawi....
Almaklumlah, esok kan cuti.. so mood cuti-cuti sudah marii ;)

Masih di hari pertama di Langkawi...
dan ini adalah aktiviti pertama...
tak lain dan tak bukan shopinggggggggggg ;)

-- Idaman Suri yang menjadi Idaman wanita jugak kan --

-- dari luar dah boleh nampak meriah dengan kaum wanita... kaum lelaki tukang bawak barang... tunggu kat tepi pintu... tak pun tukang jaga anak hehe --

Memula ingat pergi Langkawi malas lah nak shoping pinggan mangkuk...
sebab kat rumah pinggan mangkuk dah banyak...
tapi i tak tahan u.... godaan sungguh tengok pinggan mangkuk lawa-lawa + harga lebih murah dari kat sini...
nak tak nak beli jugak... sebagai kenangan...
lagi-lagi kena api-api oleh Nekma dan makcik Alycia huhu...

-- hasil borongan... daripada taknak jadi 2 beg plastik gitew --

-- ni tukang jaga barang... Acu Adam --

-- tu apa kes pulak en Ajip buat muka camtu tu --

-- bersama Nekma Adam --

lepas shoping pinggan mangkuk... terus pergi shoping coklat kat Haji Ismail Group...
habis jugak beli coklat RM 200 ... perghhhh...
hari pertama aktiviti dah dipenuhi dengan shoping...
sebab esok hari ke-2 dah tak nak shoping-shoping....
nak jalan-jalan puas-puas yesssssss...

ok, lepas ni kita pergi makan malam...
ni tanya kat orang Langkawi sendiri mana tempat yang best nak makan...
tunggu yer ;)

Hepy weekend untuk semua jugak yer ;)


6 yang komen:

Fai CeritaCinta said...

muka akak nampak bahagia jer dapat shopping kat sana.. hehe... jelesss nih... entah bila agknya dapat ke sana..

Rozita abd rahman said...

best gila tu...bila la nak pegi ni..

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ said...

wahhh nak gi sana kena bawa RM banyak2 baru best nk soping kekek

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

waaa.. soping sakan woo..
jeles, aritu kite taleh pi idaman suri pun.. huhuhu

Lynn Hamzah said...

hehehehe...gie langkawi mesti kena pergi shopping...

Aiza Haris said...

best giler sinii.... nak gi lagiii...beli Tefal murahh sini..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com