Nuffnang Gadget

February 21, 2013

Bila Papa Adam Tiba-tiba Rajin...

bila isteri kena kerja outstaion kat KL, tugas mengambil Adam di kat Taska and uruskan makan minum Adam waktu malam di uruskan oleh en Ajip...
tapi disebabkan isteri tak balik-balik lagi dari KL (jalan jem wooo),
so suami menjadi terlampau rajin sehingga mensteril botol susu anak skali...

dan bila terlampau rajin inilah jadinya...
;
;
;
;


masuk sekali botol air Dadam bawak ke skolah...
dengan harapan mati segala kuman yang ada...
tapi... terus jadi macam tu bila keluarkan haha...
nak gelak baca status en Ajip kat fesbuk...


takpelah, nanti papa gantikan balik botol air Dadam yer..
sibuk dia cakap kat skolah minum air pakai cawan hehe...


Notakaki Alycia : sambil buat entry ni, teringat time ni Adam sedang tiup lilin besday dengan kawan-kawan kat skool.. harap Adam hepy dikelilingi kawan-kawan & teacher dia ...


6 yang komen:

Nad MamaZN said...

Adoi... Rajinnya papa! :)

~aYu~ said...

ahaks.. mmg rajin sgt tu..

syawalsimpsons said...

mmg terlebey rajiin tu...tak pe...dadam paham

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ said...

hahahha bila papa jadi babysister cam ni la kekekke ..

nini said...

hahahaha....bila dah rjin ni camtu lak jdinya...heheh

mamaadaman said...

zura mintak jue.@mialiana belikan...hehe

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com