Nuffnang Gadget

March 1, 2013

Nak FM Dari Alycia !!

-- STICKY POST UNTIL 1 MARCH 2013 --

-- DAH TUTUP DAH --


Salam ceria sahabat...

Sempena percutian Alycia ke Melaka dan Langkawi akhir tahun lepas, 
Alycia nak bagi ole-ole FM untuk kawan-kawan... 
ada 2 FM Melaka dan 3 FM Langkawi... 

tak payah buat entry bagai... 
just KOMEN ajer kat entry ni "Saya Nak FM dari Alycia"...

itu ajer.. sonang kojo acik, sonang kojo kengkawan hehe...

nanti Alycia akan pilih secara random ok...

tarikh tutup : 1 Mac 2013 (Jumaat), jam 1.00 tengah hari ...

Gud luck you all ;)



14 yang komen:

mama tisya said...

"Saya Nak FM dari Alycia"

org pertama dpt extra tk?...hehe

suka fm

syawalsimpsons said...

nak jugak..


Saya Nak FM dari Alycia

Sidratul Muntaha said...

Saya Nak FM dari Alycia!
:)

*azni* said...

"Saya Nak FM dari Alycia"

:)

zarena heeney said...

"saya nak FM dari Alycia" :)

nurulfarehah said...

saya nak FM dari Alycia~ :)

Nad MamaZN said...

Saya nak FM dari Alycia! :)

shida rahman said...

Saya Nak FM dari Alycia"

KhaiZa said...

Saya Nak FM dari Alycia

mamaacha said...

SAYA NAK FM DARI ALYCIA......

Anonymous said...

sy nak fm juga

Heiladies Co. said...

"Saya Nak FM dari Alycia" ..

dayana yana said...

Saya Nak FM dari Alycia" ..

My Aisy said...

"Saya Nak FM dari Alycia"

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com