Nuffnang Gadget

March 21, 2013

Comeynya Dynas Mokhtar Berambut Pendek...

 sejak dah ada anak ni lepas bersalin ni, Dynas Mokhtar jarangkan berlakon...
maybe lebih menumpukan pada keluarga dan bisnesnya = Dynas Nursing Attire ...

tapi macam ternampak pulak Dynas lately ni kat satu drama di TV3...
comey pulak tengok Dynas berambut pendek macam tu...
look feminin dan keibuan kan ;)

jom layan fesyen rambut baru Dynas ni...
cilok dari blok Dynas Nursing Attire





Notakaki Alycia : ehhhh, tetiba macam nak terbuat rambut macam tu pulok...  muahehe...


8 yang komen:

syawalsimpsons said...

cantikkan dynas

KhaiZa said...

rambut yg dalam drama "Bangkitnya seorang perempuan" pun cantik juga..

Nad MamaZN said...

Suka dynas ni
Cantek lak tu
Dia berlakon samarinda

:: Mrs.Eady :: said...

nmpk lagi muda!

zarena heeney said...

makin cantik dan berseri

Dennis said...

Bangkitnya seorang perempuan katanya.....

ieda immi said...

nampak lebih matured ! ;)

Azhafizah Md Nor said...

new image nampak elegant kot.

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com