Nuffnang Gadget

March 13, 2013

Doa Murah Rezeki...

Tadi masa blog walking ke blog kawan-kawan, tertarik tentnag entry dari Blog Zamani ni... memang dah lama jadi follower Blog Zamani ni sebab blognya santai dan macam-macam isu yang ditulis...

Alycia kopipes entry dari Blog Zamani ni... Doa untuk murahkan rzeki... Yelah, kita sebagai hambanya wajib bersyukur di atas setiap rezeki yang diberikan olehNya... Insya Allah, untuk Alycia dan kawan-kawan lain jadikan panduan... Sharing is caring kan ;)

1. Doa Supaya Dicukupkan Keperluan


بسم الله الرحمن الرحيم


Surah at-Taubah - 9:129
Maksudnya: ”Cukuplah bagiku Allah (yang menolong dan memeliharaku), tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia; kepadaNya aku berserah diri, dan Dia lah yang mempunyai Arasy yang besar.”

2. Doa Murah Rezeki


بسم الله الرحمن الرحيم


Surah asy-Syuara - 42:19
Maksudnya: “Allah Maha Lembut tadbirNya (serta melimpah-limpah kebaikan dan belas kasihanNya) kepada hamba-hambaNya; Ia memberi rezeki kepada sesiapa yang dikehendakiNya (menurut peraturan yang telah ditetapkan), dan Dia lah Yang Maha Kuat, lagi Maha Kuasa.”

KREDIT

4 yang komen:

Zarena Heeney said...

amin

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Alycia...terim akasih atas pengkongsiaan doa ni,sama2lah kita mengamalknnya...semoga sentiasa dimurahkn rezeki.Aamiin

P/s;Ttg pemanggang Ajaib tu,akak jual ada 3 saiz...harga lain2.Klu nk tahu lbh lanjut..pm k.atie kat @kak yang(gambar katun pompuan serba biru :) )

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

Tq atas prkongsian..insyaAllah diamalkn nnti:)

chugie said...

Salam Alycia.. Lama x ziarah awk..

That is a very good sharing. Bleh lh di amalkn doa2 ni.
Tq
.

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com