Nuffnang Gadget

April 5, 2013

Jom Jadi Follower & Menang ...

-- STICKY POST  --


Salam korang...
disebabkan this week Alycia tak dapat sangat nak update-update blog sebab sibuk dengan wedding Adik Alycia, so Alycia meriahkan Blog Hot Mama ni dengan satu segmen ~ Follow Me & Menang ...

Cara-caranya tersangatlah SENANG ...

1. Jadi Folllower Blog Alycia Hot Mama (kalau dah jadi dah passs)
2. Hanya komen di entry ni ... "Saya dah jadi Follower Alycia.." dan juga ID Follower anda ...

itu ajer... senangkan...

Tarikh penyertaan : 26 Mac 2013 - 31 Mac 2013, jam 3.00 petang dilanjutkan bila-bila masa rasa nak tutup ..

Hadiah :
3 FM Langkawi dan 2 FM Kebaya Nyonya...

Cara Pemilihan :
Random ajer lah... sonang ;)


9 yang komen:

zarena heeney said...

saya dah jadi follower Alycia yang ke 708

huhuhuhuhu seblm nie dah pernah kd follower guna blog yg lama tapi dah hilang
jd follower baru laks padahal dah lama huhuhuhuhuhu

i follow u :D

sweets said...

salam

saya dah jadi follower Alycia ke 721.
moga berjaya :)

Nad MamaZN said...

Saya dh jd follower
Id follower saya nad@mamazn

lovely shazlin said...

hi kak..sy dh jd follower Alycia ke 722..
ni id sy..mumy_leen@yahoo.com..

syawalsimpsons said...

dah jd follower gak....

id : siti@syawalsimpsons
Saya dah jadi Follower Alycia..

nabila zaremi said...

Saya dah jadi follower Alycia...

nie id saya kak = nzaremi@yahoo.com

PEACE!!

Siti Hayati S.hamid said...

Saya dah jadi follower Alycia Yg Ke 724....

nice to know u :)

siti alfakhishah aman said...

salam kenal..

saya dah jadi follower jugak ke 725
Id : alise@richwiseplaster.com

Adlin Mohamad said...

"Saya dah jadi Follower Alycia.."
dah lama dah kan ..sejak jumpa kat blogger day kekeke

id-Adlin Mohamad (quuen of 3 princess)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com