Nuffnang Gadget

March 5, 2013

Rock OO ...


kejadian hari Khamis last week....
tetiba petang tu dapat sms ...
"Ma, jom kita tengok citer Rock oo malam ni..."
Alycia pun jawab..."ok.."

lepas tu dalam pukul 6.00 petang dapat sms balik...
"papa dah beli dah tiket citer Rock Oo..."

amboi, semangat betul en Ajip... 
harini citer kluar kat wayang, haritu tu jugak nak tengok...
layannnn...
sebenarnya Alycia ingat-ingat lupa citer Rock yang dulu tu...

tapi bila tengok citer Rock oo ni balik memang kelakar giler...
pandai betul Que Haidar buat watak camtukan...
adooo, nak pecah perut tengok...

kalau korang tak tengok lagi baik tengok...
memang besttttt...
dan boleh jugak layan lagu-lagu rock kapak...
sentimental value wooo wa cakap lu ;)



Filem ‘ROCK Ooo…’ merupakan kesinambungan Rock (2005) yang memaparkan kisah kehidupan kumpulan Rimba Bara yang telah berpecah dan kini bersatu semula atas azam dan kata-kata semangat Amy Mat Piah (Que Haidar) : “Pantang anak petani moden mengundur kalah.”

Semangat ahli kumpulan Rimba Bara terpupuk semula dan mereka bertekad untuk meneruskan perjuangan di ibukota dan di kampung. Mereka harus mencari jalan penyelesaian untuk setiap rintangan yang datang bagi merealisasikan impian mereka untuk menjadi kumpulan rock yang terkenal di persada seni tanahair. Apakah kelainan yang bakal ditonjolkan oleh Mamat Khalid menerusi filem “ROCK Ooo…” dan adakah filem ini lebih menyengat dari yang asal? “ROCK Ooo…” turut dibintangi Khir Rahman, Sofi Jikan dan Pekin Ibrahim.

(Sumber : SINI)

4 yang komen:

:: Mrs.Eady :: said...

nak kene tgk nie :D

ieda immi said...

ramai cakaop citer nie best ! ye dik ?? ;))

zarena heeney said...

mmg ramai yg cakap citer nie best..nak kena tgk nie

Nad MamaZN said...

Nk p tgk, nk p tgk! :)
Sabtu ni kitorg in shaa Allah ada kt putrajaya

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com