Nuffnang Gadget

April 12, 2013

Peserta Masterchef Selebriti Musim Ke-2...

wowwww, nampaknya Masterchef Selebriti Musim Ke-2 dah nak start lah...
ni antara rancangan yang sering Alycia nanti-nantikan...
syok pulak tengok gelagat selebriti kita ni memasak kan...
bukan Alycia jer yang suka tengok, en Ajip dengan Adam pun sama...
dulu masa Masterchef Selebriti nak start mesti Adam jerit-jerit
"mama, masterchef dah starttt... cepat-cepat..."

jom kita tengok siapakah antara selebriti yang terpilih untuk Masterchef Selebriti 2 ni....

#01 Rozita Che Wan & Zain Saidin Antara Peserta Masterchef Selebriti Musim Kedua - ROTIKAYA

eh, Rozita Che Wan dengan Zain Saidin pun ada... hmmmm, pasti meletoppp kan ;)

siapakah rasa-rasanya yang bakal menjadi Juara Masterchef Selebriti Ke-2... 
hmmmm, pak Nil kot ...



Sumber : SINI

5 yang komen:

Sidratul Muntaha said...

ahaha
jgn dok glame lebih sudah le.
arap2 pndai memasak juga

Adlin Mohamad said...

pasti meletop ni kekekke jgn kuali periuk meletop sudah ..

Syima ~Mama Kyra~ said...

wah couple glamer pun join gak eh..MELETOPP!!!

MrS. F!zA said...

astro saja amik couple tu sbb nak dptkan jumlah pnonton tggi..haihh

Lynn Hamzah said...

dah musim kedua ek...mesti makin best masterchef selebriti...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com