Nuffnang Gadget

June 24, 2013

Outstation dan Jerebu...

salam sahabat...
salam Nifsu Syaaban buat semua...

harini mama Adam kena outstation ke Sabah...


berat hati jugak nak tinggalkan hero kecik tu...
tapi nak buat macam mana, tuntutan tugas...

dan sebab jerebu jugak sekolah Adam ditutup harini...
malam tadi baru dapat sms daripada cikgu Adam...
ingatkan sekolah kat KL dan Selamgor jer tutup...
Putrajaya pun terlibat sama....

sebab mama outstation, sekolah tutup...
kenalah Adam ikut papa ke opis jadi asistant papa...
dah tak sempat dah nak hantar rumah nekma Adam...

-- gambar dari fb papa... dah macam bos kecik dah mama tengok --

rasa-rasanya pagi ni sedikit kelam-kabut nak uruskan anak dan uruskan persiapan outstation...
harap-harap semuanya dipermudahkan...
Amin...

ok, nanti Alycia buat litas langsung dari Sabah yer...
babaiiii...

2 yang komen:

syawalsimpsons said...

mmg gaya bos tecik ni

zarena heeney said...

selamat bekerja alycia

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com