Nuffnang Gadget

July 29, 2013

Floria 2013 ~ Jom Layan Bunga Pulak...

bulan puasa ni dah banyak sangat dah rasanya posting pasal makanan...
so, apa kata kita alihkan perhatian kat bunga-bunga pulak yer hehe ...

sebenarnya ni adalah gambar-gambar yang tak sempat nak upload sempena Floria 2013 yang lalu...
disebabkan tahun ni temanya adalah Orkid ~ Khazanah Tropika, memanglah keterujaan yangs angat-sangat melampau...
sebab Alycia kan peminat orkid ;)

so, Jumaat waktu lunch pergilah together-gether dengan member opis...
jom layan piccas nya...

-- sampai-sampai jer di pintu masuk dah nampak taman orkid, oh cantik-cantiknya orkid --

-- kreatifkan... dinding pun boleh dijadikan frame --

-- ni Taman Diraja... masa kami sampai, sedang berlangsung Program Wanita Hari Ini kat sini --

-- ok, jom kita masuk ke Pavilion pulak --


-- Alycia sangat suka dengan taman mini buluh ni... berangan sekejap kalau ada rumah sendiri nak decorate macam ni jugak --

-- ni taman orkid dari negeri China... cantik kan... so kreatif la --

ok, tu ajer...
tak banyak sangat gambar untuk Floria tahun 2013 ni...
ok, lepas ni kita posing waktu malam pulak yer...


6 yang komen:

syawalsimpsons said...

posing sakan no...sue tak sempat nak ke sana...

Norhazlina Mohd. Zaki said...

Wahhhh..bestnyerrr...dikelilingi flora...sure boleh berangan kejap nih...

Elih J said...

Taman orkid dari negeri china tu yang memang WOW! kreatif...

Nadya Dyana said...

semua cantik2 bunga kat situ :)

::NureeN:: said...

berposing pon cantik kat cini kan :)

Normi Nieza said...

cantik...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com