Nuffnang Gadget

July 16, 2013

Kereta Pun Nak Raya Jugak kan....

pagi ni nak pergi kerja tetiba pulak kereta tak bole start...
adoiiii, camne ni... en ajip dah pergi kerja pulak...
nak mintak tolong geng ofis smua tak sampai ofis lagi...
nasib lah ada pakcik kat rumah tu sudi memberi pertolongan...
dia kata masalah bateri....



pagi ni terus bawak buah hati cintan cintun ni ke bengkel...
check bateri alang-alang tu servis sekali...
bagi servis baikkkkkkk punye...
yelah, dia pun nak cantik-cantik jugak kan di hari raya...

takpe, saya sayang cintan cintun saya si 'S' ni ;)

posted from Bloggeroid


5 yang komen:

Nad MamaZN said...

Memang ensem S ni
Dh tengok dah pakwe alycia yg ni heehehe

syawalsimpsons said...

kete pon nak raya yee

MrS. F!zA said...

timing baik punya ni...alang nk balik raya..mujur tkkena time otw balik raya..

::NureeN:: said...

wajib oo.. keta pon mau laya

Anonymous said...

raya taun ni...Kasi 'kasut' baru la... 'Kasut' lama cam dah calar skit...Huhhuhu


~Aku yg suka bw keta auto~

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com