Nuffnang Gadget

July 26, 2013

Laman Grill Steak & Bar-B-Que...

Arini tetiba rasa nak buka puasa ala-ala western lah pulak. Adoi, penat betul nak melayan selera tekak ni kan. Pengsan...

Bila cakap jer permintaan kat en ajip, dia ok jer... Tapi mama kena belanja huhu, pengsan lagi skali. takpelah kan, sesekali nak melayan tekak apa salahnya.

Tapi yang ni bukan kat shah alam tau, ni baru bukak branch kat Kajang Perdana. Siapa selalu lalu Kajang silk Pasti nampak restaurant ni kat belah kanan kalau dari tol Kajang.

Tapi kami tak makan kat sini, sajer usha-usha tempat. Insya allah pasti datang lagi nanti. Makan western jugak tapi kat tempat lain... Kat mana tu? Tunggu...

Selamat berbuka semua....

Sent from my BlackBerry®.

5 yang komen:

Nad MamaZN said...

Laman grill ni chef zubir pnye kan?
Harga bleh tahan gak
Abes tu alycia mkn kt mana? Hee
Sebok jek kan? :)

Nadya Dyana said...

woaaaa ehehe x sabar nak tggu kat mana tempat makan ;)

zarena heeney said...

tak berkesempatan lg nak berbuka di luar

Ainim Suju said...

OO..ada nampak haritu..dah usha dah..nanti nak pegi juga

syawalsimpsons said...

dah ada cawangan baru ye....

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com