Nuffnang Gadget

July 16, 2013

Semalam Berbuka Di Restoran Tomyam Kung ...

Alhamdulilah, harini dah masuk Ramadan yang ke-7...
maknanya dah 7 hari kita berpuasa...

dan sebagai seorang isteri dan ibu, pasti rutin harian kita berubah kan...
sebab setiap petang pasti memikirkan menu berbuka untuk suami dan anak...
semalam Alycia dah teringat dah nak masak gulai ikan sembilang salai dengan terung pipit...

tetiba jer tet tet... dapat sms dari en Ajip...
ajak berbuka di luar... Tom Yam Kung Putrajaya menjadi pilihan...
ok bossss, arahan diturut (dalam hati melonjak gumbira tak payah masak oyehhh)...

oh ya, Tom Yam Kung di Putrajaya ni salah satu tempat makan feveret Alycia dan family...
suasana restorang yang nyaman...
makanan pun sedap-sedap...

-- ni menu pilihan kami semalam... tomyam seafood, brokoli kung, dan telur goreng kung fu --

yang brokoli kung dan telur goreng kungfu tu feveret Adam...

kalau korang nak tau details pasal Restoran Tom Yam Kung ni boleh klik --> SINI
sebab Alycia dah pernah citer pasal restoran ni ...


ok, posing dulu sebelum berbuka ...

harini tak tau lagi masak ke berbuka kat luar...
tunggu jerlah kot-kot ada sms petang ni hahaha...


7 yang komen:

Normi Nieza said...

sdap tu..:)

mama tisya said...

menarik nmpk tomyam tu

syawalsimpsons said...

sue cukup suke tomyam kung, ayam gajus ngan brokoli kung tu...

::NureeN:: said...

wallaweiii... sedapnyerr....
ri ni nk msk kot
hehe.. nak wat paprik udang

mama_onie said...

Menariks nya tom yammmm!

Nad MamaZN said...

Alaaaa dr dulu teringin nak mkn kt situ huhu!

Adlin Mohamad said...

nak makan kat luar jugak huhuhu

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com