Nuffnang Gadget

July 10, 2013

Wordless Wednesday | Gulai Siput Sedut...

(picca dari en Google)

eh, jangan salah faham...
bukan nak tunjuk pasal makanan, tapi nak cakap yang sebenarnya rindu nak makan lauk siput sedut...
dah tau dah, kalau balik Kuala Pilah, mesti wan Adam masak lauk siput sedut ni...
masak gulai lemak cili api...
lauk feveret Adam kalau balik Kuala Pilah...

okeh, minggu ni den nak balik Pilah...
sembilang salai, puyuh salai, daging salai... 
smuo den nak makan hehehe...

10 yang komen:

adrianna syaz said...

Wuu...bleh ckp sedap tak..hehe..sy dulu slalu redah sg kat kuala kangsar g cari siput sedut ni..memang best..dapat sebaldi penuh..masak lemak ni la..buat pedas2..sungguh hebat..hehe..tp masalahnya..sy tak reti nak sedut siput ni..hahaha

zarena heeney said...

wahhhhhhhhh baru mkn last week

Normi Nieza said...

sdapnya..:)

::NureeN:: said...

perghhh den pon nk mkn jugak..
hehhe...
nureen dok penang ni, mmg kerap la mkn siput tue, sng nk dpt, byk kedai mkn juai :)

ejulz said...

Bulan puasa camni lemah tgk gambar camni.. hehe

Jemput join.. ^_^

http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/07/ga-kad-raya-2013-by-ejulz.html

syawalsimpsons said...

b4 pose aritu asik la dok makan siput sedut ni...

Nor Salmi said...

Ramai yang gemar gulai siput sedut ni. Akak aje yang tak pernah makan.

MrS. F!zA said...

pandai adam makan..darwisy ni memilih makanan lah..

Si Matatajam said...

Salam Ramadhan dan Salam Kenal.. Maaf yek tak dapat nak folo ada prob...nanti M dtg folo balik

mekchu said...

adam makan siput sedut? hebat

haaa.. jgn lupa kalo laga montot kat param pilah nnti tegur ok..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com