Nuffnang Gadget

August 16, 2013

Karipap-Karipap Cinta...


ni projek malam tadi...
Karipap-karipap cinta en Ajip cakap haha...
gambar tu pun ambik dari fb en Ajip...
siap dengan bunga lagi dia punya setting gambar... gasakkkk...

eh betul, tu karipap Alycia buat sendiri tawww...
karipap sardin...
nanti Alycia buat entry pasal karipap sardin ni yer ;)


13 yang komen:

elise hamin said...

saya suka! saya suka! saya suka karipap sardin...nyumsssssssssss

salam kenal dari ai jua :)

Adlin Mohamad said...

kemas je ..lama x buat karipap sendiri ni

Azura Aziz said...

@elise hamim :
tq dear singgah sini ;)

@Adlin :
tq.. mmg lama dah tak buat karipap..

Nadya Dyana said...

macam cite dalam novel. karipap cinta hehe

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

wah suka2! nak resipi.. ajar saya..hehehe

Farah Waheda Wahid said...

wah, nak rasa boleh?

Salma Tayo said...

cantik2 karipap.sy pernah buat sekali pastu suami kata beli lagi bagus sebab penat dia kata.hehe

nabila zaremi said...

Nak resepi...waa..siap terbalikkan pasu bunga tu lak kan..hehehe

Mia Liana said...

paling suka karipap.... sedap ke.. tak sedap ke... tetap sedap... (^_^)

Yumida Huda said...

nyamannya karipap sardin
terliur nengok
raya2 cenggini mmg sedap klo mkn karipap
cantik pulak design karipap tu

jemput baca & komen entry yumida ni alycia:

http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

mimie.. said...

sedapnye.....nasib baik tak ngidam..klu x, kena buat jugak ni hihi

ieda immi said...

ala sweetnye karipap alicia ..rajin buat .. akak dulu suke claim sendiri ..rasa puas kan ;)

dikk salam lebaran , mohon ampun maaf kalau ada tersalah kata selama kita berbicara di laman blog ini ye ;)

zarena heeney said...

suami ena suka mkn karipap sardin

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com