Nuffnang Gadget

August 15, 2013

Kembali Bersiaran...

arini baru strat keje lepas cuti raya selama seminggu...
rasa macam malas ajer nak pergi kerja kan hehe...

macam mana sambutan raya korang...
ramai jugak dah up gambar raya yang gojes-gojes...
Insya Allah, gambar raya bakal menyusul...
baru nak bernafas sikit harini...
sibuk sangat raya ni berjalan + layan tetamu yang datang ke rumah...


ni gambar di pagi raya sebelum ke masjid solat hari raya ;)


11 yang komen:

mama tisya said...

dh lama cuti sure mls nk kj kn

Normi Nieza said...

selamat hari raya..:)

Nadya Dyana said...

Selamat Hari Raya dan selamat bekerja kembali :)

Farah Waheda Wahid said...

welcome back to work dear. selamat hari raya dan maaf zahir batin.

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

welcome back to the normal day..hehe

Adlin Mohamad said...

mood raya lagi kan

Syima ~Mama Kyra~ said...

slmt hari raya alycia..cpt2 upload pic raya :)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

salam aidilfitri alycia n co..
cpt.. apdet cte raya cepat..
heheh...
nk tgk outfit of 1 syawal... hehehe

mekchu said...

aku pernah duduk kat depan pintu tu kann. kan.... tahun ni tak sempat nak ke sana..

PinKy MoMMa said...

selamat ari raya alycia..mohon maaf andai ada tersalah silap yer ;)

zarena heeney said...

wah jangan tak update
nak tgk gak gambar berhari raya family alycia

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com