Nuffnang Gadget

August 2, 2013

Menu Sahur Kami...


Nilah menu sahur kami tiap-tiap pagi... 
Tiap-tiap hari sebelum tidur mesti tanya en Ajip nak sahur apa. Jawapannya mesti roti... 
Alycia pun dah terikut makan roti. 
Makan roti 2 keping + air susu secawan + air suam, Alhamdulilah kenyang...

Bole dibilang kot berapa kali jer kami bersahur dengan nasik. Itupun bila bersahur kat kampung.

Yang penting niat kita nak berpuasakan.. Korang menu sahur apa pulak...

Sent from my BlackBerry®.

5 yang komen:

Nadya Dyana said...

woaaa roti je ..
nad pulak makan je ape yg mak hidang hehe kadang2 nasi kadang2 roti. tapi yang pasti roti bom mesty ada sebab adik nad suka :)

zarena heeney said...

mkn apa pun tak kesahkan
wpun seteguk air :)

mama_onie said...

Dah hujung hujung ni selalu terbabas sahur..roti memang best!

Normi Nieza said...

mkn nasi..:)

shark said...

roti + jem + planta mmg terbaek..
tp kalau sahur x berani..
hehe..
mkan mlm boleh..
satu plastik bleh abis kot :p

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com