Nuffnang Gadget

September 10, 2013

Promosi Pakej Gambar Perkahwinan Terhebat...

-- STICKY POST SELAMA 2 HARI --

bagi bakal-bakal pengantin yang nak melangsungkan perkahwinan, atau bakal-bakal tunangan orang... 
pasti perkara utama yang difikirkana adalah nak cari 
Wedding Photogh sempena hari bersejarah korang kan...

so, kami ingin menawarkan promosi pakej istimewa khas buat anda...


harga memang giler-giler gempak...
khusus buat 5 pelanggan terawal yang register dengan kami...

nak tau lebih lanjut korang boleh terus :
Phone/SMS/Wassap : 012-9706747 atau Email : ajip_thecrew@yahoo.com ...
kalau segan boleh emel pada Alycia pun takpe : deqya2000@yahoo.com

Ini family bisnes namanya hehe...
yang jurugambar tu adalah hasben Alycia sendiri...

korang boleh tengok dulu gambar-gambar customer kami kat page Ajip Photofolio ...

kat bawah ni antara contoh gambar yang pernah dirakamkan :


THE SOLEMNIZATION| JERRA & ZAIDY | 25.05.13 | BANDAR MAHKOTA CHERAS


CONCEPTUAL OUTDOOR PORTRAITURE | MALISSA


THE ENGAGEMENT | APIS & FATIN | 24.08.13 | KUALA TERENGGANU



THE SOLEMNIZATION | AMY & RAZZI | 31.08.2013 | SELAYANG


THE SOLEMNIZATION | AMY & RAZZI | 31.08.2013 | SELAYANG


PRE WEDDING| AMY & RAZI | PUTRAJAYA

Any Enquiry about Wedding Photographer 
Phone/SMS/Wassap : 012-9706747 
Email : ajip_thecrew@yahoo.com
Page : Ajip Photofolio

" We Dont Remember Days; We Remember Moments "
AJIP PHOTOFOLIO, 2013


1 yang komen:

Azhafizah Md Nor said...

cantiknya!! tahniah untuk asben akak sbb gambar cantik sangat! semoga biz terus maju ye..aminn

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com